duminică, 1 noiembrie 2009

Nu iese-un soare nou din orice apus?...Eu scriu cuvinte care s-au mai spus....



.....Seweet November...sweet.Gerul isi cheama cu glas rece...toamna.
Doisprezece fara doisprezece..noaptea.Concediu.Stat degeaba.M-am hotarat sa schimb ceva, si-am inceput cu "a-mi face blog".Poate ca am ceva de spus, sau poate doar vreau sa spun ceva....oricum e un inceput.Sunt un pic derutata ,mohorata, vreau sa fac multe, si totusi nu vreau sa fac nimic...Incep printr-o zicala a lui Shakespeare, pe care am adaptat-o...Iubesc vorbele,iubesc scrierea,imi place sa aud, sa privesc, sa ingan....Nu stiu de ce ? de multe ori banii...costa prea mult.Imi place viata de dupa rasarit si uneori apusul il privesc ca pe un rasarit.Imi place Paler si-mi mai place cum spune el,frumos:"Nu stiam ca floarea amara a singuratatii are,daca o atingi pe obraz,sunetul unor pasi care pleaca"....Cand o sa am ceva de spus, o sa revin, de fiecare data...cu placere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu